KHALED MASHAL NA VEČERI POEZIJE U SUDANU, ILI ISLAM... TAJ PUT DO MIRA

22 veljače, 2006

...S'uah Al-Fath, dopredsjednik sudanskog islamističkog pokreta:
Kažem Hamasu ono što su rekli moji sinovi: Ne priznavanju Izraela. Ne priznavanju Izraela. Kunem se Allom, Khaled Mash'al, ako priznaš Izrael, mi ćemo se te riješiti baš kako smo te i doveli na vlast. Ne priznaji Izrael! Mi smo s tobom i mi te podupiremo. Podupiremo te novcem, muškarcima, ženama, medijima, politički i svime što posjedujemo. Podupiremo te svojim dušama. Ali ne pravi pogrešku priznavajući Izrael, ma kakve bile okolnosti. Kunem se Allom, čak i kad bi izumro' čitav uslimanski svijet, i kad bi ostao samo jedan musliman na životu, i kad bi i on bio na putu da umre, rekao bi: Ne Izraelu, ne Izraelu, ne Izraelu.

Khaled Mash'al:
O, Zapade, povijest islamske nacije s tobom je gorka,ž. Mi ti više ne vjerujemo. Mi se ne oslanjamo na tebe. Mi te ne čekamo. Mi ćemo se oslanjati samo na Allu, i nakon toga na sebe same, zato što ste vi međunarodna zajednica, koja respektira jedino silu. Mi smo svedoci vaše opresije - cionističke opresije u Palestini - oni su ubijali starce i žene, uništavali sela i domove, agrikulturne proizvode, iščupali naša blagoslovljena stabla maslina. A što ste vi napravili? Ništa, osim pružanja vašeg sažaljenja i praznih riječi potpore. Istovremeno ste došli u pomoć 200,000 u Istočnom Timoru, protiv 200 milijuna indonežanskih muslimana. Stvorili ste od Darfura, u Sudanu, svoju najveću brigu. Zašto određene stvari vidite na jedan način, a od onih, koje se tiču opresije naše islamske nacije zatvarate oči, ili provodite opresiju ?...

Video clip s engleskim titlom može se skinuti ovdje.

0 comments

Objavi komentar